søndag 7. mars 2010

ny epoke

ja da er en epoke i livet over, og starten på en ny en.
etter så mange år blir det en liten utfordring å skulle være alene,og ordne ting og tang alene.
Men jeg er virkelig klar for de utfordringene som skulle komme.
Det blir spennede og artig å se hva fremtiden vil bringe.
Nå skal jeg først og fremst finne mitt eget lille kryp inn som skal gjøres hjemmekoselig, og kose meg masse med unger og dyr.
Så skal jeg få kontakten med gode venner igjen, noe som jeg har savnet masse.
Det er utrolig godt og få humøret tilbake og endelig være seg selv igjen.
Det er lenge siden man likte den personen man var.
De siste årene har man bare vært trist og deprimert.
Man har så og si nesten bare sittet innenfor 4 vegger dag ut og dag inn.
Nei det kan bare gå en vei, og det er oppover.
Det første jeg virkelig har lyst på er en real jentefest men gode venner, og skravle,drikke og det som hører til.Virkelig slå seg løs.
Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??
Man lærer så lenge man lever, det er vel det som er meningen med livet......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar