tirsdag 3. november 2009

nå har jeg vært inne på igoogle og lekt litt. Har laget en personlig side, men er ikke helt ferdig enda. Det kommer seg etter hvert :)
har lagt til faner, flyttet på bokser og ordnet.Var ikke så vanskelig,og var ganske gøy å ordne siden.
Har lagt til lenken til igoogle siden på bloggen min.:)
Hadde tenkt å prøve meg på skjermdump, men jeg har verken paintshop eller photoshop.
Får heller ikke lastet det ned, for min pc er ikke helt god, enda den har vært på "sykehuset".
Må nok få skaffet en ny en ja.:(
har også prøvd meg på google kart, har til og med hatt brukt for den(senest i går)
skulle et sted som jeg ikke visste veien. søkte på kart, fikk veibeskrivelse og printet ut. Og gjett hva!!!! jeg fant frem til stedet.(vil bare si at jeg eier ikke sted sans, og er utrolig klønete til og finne frem til steder)
Var såååå stolt av meg selv, Slapp å ringe hjem for å bli forklart veien over tlf.Klapp på skulderen til meg selv.hahaha
Søkte også etter hvor min datter bor i Usa, fikk frem sted og så til og med huset der hun bor :)))))
Så goggle kart skal brukes mer ja :)


Vis større kart
dette er ikke veien jeg trengte hjelp til, men dette er fra jobben til der mine foreldre bor

2 kommentarer:

  1. Anonym08:53

    Hei!

    Som beskrevet i brevet kan du ikke linke til din Igoogle side. For det som skjer når jeg klikker på den er at jeg kommer til min egen side. Den eneste måten jeg kan se siden din på er hvis du lager en skjermdump og legger ut.

    Selv om du ikke har Adobe photoshop eller paint shop pro, fins det en gratis og noe enkel bildebehandlingsprogram på pcen din. Den heter paint. Slik finner du den:

    1. Klikk start knappen nederst i venstre hjørne av skjermen og velg "alle programmer".

    2. Velg så "tilbehør" og "paint".

    SvarSlett
  2. ok. takk da skal jeg prøve det:)

    SvarSlett