tirsdag 10. november 2009

hei...
har nå vært inne på myspace og utforsket litt mer, men er en del jeg ikke skjønner.
men det kommer nok.
myspace er jo en fin måte og ha kontakt med venner og kjente på da.
Og man kan legge til bilder og video.
Har prøvd meg på å søke etter musikk og artister,det var lett å finne frem:)
Jeg kjenner ingen enda som har nettside der enda, for de fleste bruker facebook eller mms. Men skal nok få overtalt noen til å registrere seg der så jeg får brukt nettstedet:)

twitter har jeg ikke brukt enda, men det kommer..

skype får jeg dessverre ikke lastet ned på min pc, men har prøvd det hos en venninne.
Det er er en kjempefin mulighet til å prate med andre samt at men får sett hverandre.
Det er en alle tiders måtte å ha komunikasjon med andre på :)
Bare jeg får ny pc, så blir det flittig bruk av skype. GARANTERT

Men det jeg liker best (utenom skype) er facebook.
det er der alle jeg kjenner er, og det er lett å bruke.
enkelt å legge inn bilder og video.
Lett å finne det man ser etter.
Så facebook er nok det jeg kommer til å bruke mest videre:)

Nei nå skal jeg ta en pause før jeg prøver meg på myspace igjen:)

3 kommentarer:

  1. Anonym09:41

    Gratulerer med fullført kurs. Bra jobba :)

    SvarSlett
  2. hva!!!! har jeg fullført?!!!!! så gøy:O).
    Takk for hjelpen.
    Dette har vært utrolig spennende, morsomt, og lærerikt.:O)
    Nå skal jeg ta mer nytte av disse nettstedene.
    Takk igjen for hjelpen :o)

    SvarSlett
  3. Hei hei, måtte jo legge inn en kommentar her da vet du, nå som jeg har blitt følger og altting :-)
    Håper du oppdaterer snart da,så har vi hver vår side å holde kontakten med hverandre på. Er så lei av facebook, det er det samme hele tiden, man får liksom ikke gjort annet enn å kommentere på andres bilder og sånn.

    Det var veldig koselig å se dere i dag altså. gleder meg til kafe-tur på oss :-)

    Stooor klem!

    SvarSlett