torsdag 29. oktober 2009

ja nå har man fått en ny oppgave som man skal drive med.har vært inne på igoogle og puslet litt, men mye å lære. har lært hvordan man flytter på boksene på siden min, og hvordan man legger til faner.
men ar en del igjen å studere. prøver meg på personlig utforming av siden min, men alt står jo på engelsk :(
så her får man slite litt med å lære skjønner jeg:) men det kommer seg nok tenker jeg.
men nå må jeg ta en pause, for kjenner jeg bgynner å bli en del irritert her hahahaha. det var det med tålmodighet da.
jeg gir meg ikke nei.

2 kommentarer:

  1. Anonym10:02

    Du kan endre språkinnstillingene på følgende måte:

    1. Når du er på din igoogle side, klikk på "language tools" ved siden av søkefeltet øverst.

    2. Bla ned til midten der det står "Use the Google Interface in Your Language". Klikk på "Norwegian".

    Fungerte det nå?

    SvarSlett
  2. sånn ja, det var bedre :)
    nå blir det lettere å utforske her:)

    SvarSlett